Kérjük add meg regisztrációs e-mail címedet!
Ehhez a művelethez be kell jelentkezned !
Szavazatok száma | 1816 |
EASYMATHS Kft. |
|
Cégjegyzékszám: | 15-09-062943 |
Adószám: | 11254131-2-15 |
Székhely: | 4400 Nyíregyháza Szent István u. 60 |
E-mail: | info@easylearn.hu |
Ha szeretnéd megnézni a kurzushoz tartozó összes videót, akkor a "Megveszem" gombra kattintva meg tudod vásárolni a kurzust.
Olyan adatelemzési eszközökről lesz szó, amit rögtön a webinar után akár Te is el tudsz kezdeni használni! Általuk jobban megértheted egy honlap látogatóinak viselkedését.
Mester Tomi üzleti intelligencia elemző és tanácsadó, az adatlabor.hu alapítója és szakmai vezetője. Növekedésben levő cégeknek segít az adatelemzési és big data stratégiájuk kidolgozásában – továbbá abban, hogy ezeket az eszközöket a vevőszerzés, a magasabb vevőelégedettség és végeredményben persze a több profit elérésére tudja felhasználni minden partnere. Korábban a Prezi.com-nak dolgozott. Jelenlegi ügyfelei az e-kereskedelem, az online média és az online szolgáltatások területéről érkeznek.
Másik szenvedélye a nyilvános beszéd. Alapítótagja és CC-szintű beszélője az első magyar nyelvű Toastmasters klubnak. Előadó továbbá adatelemzés témában olyan fórumokon, mint a TEDx, BI Forum, Internet Hungary, PechaKucha Nights, Global E-commerce Summit 2015 @Barcelona, stb.
Ugye nem akarsz sikertelen, bukott, becsődölt vállalkozó lenni pár éven belül! Ezekből a videókból óriási inspirációt és minimum 3 olyan nagyon értékes gondolatot kapsz, melyet alkalmazva nagyon sikeres céget építhetsz fel, és nem kell félned a bukástól!
Kitől tanulnál vállalkozni, ha nem olyan emberektől, akik komoly, nyereséges, akár milliárdos cégeket építettek fel. Egy közös bennük tudják a siker titkát, melyből Te is kapsz ízelítőt, most!
Big Data, Business Intelligence webinar:
Eszközök, szoftverek, smart tool-ok és praktikák, amelyeket rendszeresen használunk a big data, az adatelemzés és az üzleti intelligencia gyakorlása közben.
Konkrét, valós üzleti esettanulmányokkal.
Tárgyalt szoftverek és módszerek:
- Mouseflow (és konkurensei)
- Optimize.ly (és konkurensei)
- Marketing A/B teszt
- Linkkövetés (utm, bit.ly, stb...)
- Mini-piackutatások
- Najó és egy kis Google Analytics (de csak az expertebb dolgok ;-))
“Hatékonyabb a szellem, mint a nyers erő.”